Tuesday, December 13, 2011

Transfer ke Kelantan wei!!

Ari ni aku dapat berita yang tak tau la berita sedih ke berita gembira. Aku dapat surat pertukaran ke biro Kelantan. Kalau aku bujang aku tak kisah...ni macam mana aku nak tinggal anak2 aku yang kecik ni..bapak dia dah tentu tak leh jaga dorang sebab sibuk ngan kedai.. Aku sampai opis kul 4 tadi aku baca la surat tu., Nk kata terkejut ke, seronok ke..entah la..Apa pun aku buat surat mohon penangguhan setahun sementara tunggu anak2 aku besar skit..harap permohonan aku berjaya. Amin..kengkawan doakan ai jugak ek...Takmo g kelantan!! Wa!!!

5 comments:

Dr Hannan said...

hehehe...
see u soon yeah! :)
best ape kelantan

Ahmad Tongkeng said...

oh man...........

Pocket said...

best wo kelantan.
memula terasa la kot kehılangannya tgv, gsc.
tp dvdtcetak rompak kan ada:D

heheh.

juliaismail said...

Dr Hanan: kalau i sakit nanti i p jumpa u..

Ahmad Tongkeng: ni yang pening kepala ni..

Pocket: Best memang best tp jauh gila tu nak balik KL..

Fatin Mraz said...

pasti mereka rindukan emak mereka nanti..sob sob.. sian...