Sunday, August 18, 2013

Amalan jus pegaga untuk awet muda..

Dulu..masa aku kecik2 aku suka air jus pegaga ni sebab bila kita blend dan letak gula rasanya macam air tebu.. Bila dah besar aku jadikan amalan bila aku ada kelapangan..memang la banyak sekarang ni jus2 macam ni jual kat pasaran dalam bentuk kordial betul tak..tapi kalau buat sendiri lagi tinggi khasiatnya..beli je pegaga seikat RM2, balik blend..tapi..letak gula..letak ais..nyum2..cuba la..

P/S nak jaga badan, diri dan penampilan xsemesti berbelanja besar!!