Tuesday, November 15, 2011

Baju raya terbakar!!

Ari ni aku tak der mood. Baju raya aku berlubang kena iron panas. Hampeh. Dah la baju tu boleh kira berapa kali je aku pakai. Rasa cam tak nak g keje je. Sekian.


Ni la baju raya aku yang hangus berlubang!! huaa!!!

2 comments:

Fatin Mraz said...

bersabarlah ya..
ujian..

pernah juga ada jadi begitu, mm.. masa iron tudung..

tp masih boleh pakai ;P

juliaismail said...

Selalu sangat jadi kat kita..baju2 yang elok2 plak yang berlubang..wua...