Pembedahan besarkan...!!!


Hari aku bukak http://www.dailymail.uk.co/ and terbaca berita ni. Pasal satu transgender/pondan ni inject cement, super glue and tyre sealant kat bontot so call 'pelanggan' dia sebab nak ada shape curvy katanya. Apa yang aku tertarik adalah gambar dia memang lawak. Bontot dia tak hengat..Dia rasa cantik ke bila jadi rupa cam gitu ha.. Kononnya pondan ni dah buat dulu dah pakai simen tu la gamaknya..hahahaha..tpi yang jadi customer dia tu memang bongok tul la..





Oneal Ron Morris

Dalam dailymail dorang cerita trend untuk membesarkan bontot di negara barat dah meningkat sampai banyak yang memilih doktor-doktor tak bertauliah buatkan sebab nak murah. Jadinya ada yang mati and ada complication yang bagai2.. Dunia..dunia


Bukan tu je..belek punya belek aku terbaca plak pasal artis omputih Chloe Sims (aku pun tak kenal dia sebenarnya) ni yang galak nak tunjuk boobs dia yang dah buat enlargement..Memang la besar tapi nampak huduhla..Tujuan buat operation bagai and adjust sana adjust sini mesti sebab nak cantik kan. Tapi bagi aku buruk plak..haish..habis duit je..






Comments

fatin said…
cenggitu sekali erk..
Pocket said…
erk,
patut padan lah kan... kot yer pun.
juliaismail said…
Hahaha..tu la pasal..kekadang ni orang ingat dia buat tu cantik sangat dah, orang yang menengok ni sakit mata

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri