Seharian Di Rumah..

Semalam hari off day aku. It been a while since my last moment resting 24/7 at home. Semalam aku tak keluar rumah langsung dan just hanging around with my boys. Sangat menyenangkan..lama gila aku tak rasa cam tu. Memang seronok sebenarnya kan jadi house wife sepenuh masa. Tapi aku rasa kalau aku diberi peluang jadi suri sepenuh masa maybe leh tahan seminggu je kot..hahahaha.. Sehari aku duk ngan Addam n Rizqy banyak betul benda yang nk menjatuhkan jantung aku.

1. Addam bukak grill tingkap, panjat meja sambil lalalalala.. tengok luar (ini ketegori cuak tahap gaban)
2. Addam duduk belakang adik dia buat jadi kuda. (tak la cuak cuma marah gila)
3 Addam putus kan belon hidrogen dia biar naik kat kipas. Meletup2 bunyi belon plastik angry bird dia. Yang heran tak pecah plak tu. Yang Addam lompat2 suka n paksa adik dia gelak (yg ni aku cuak gila sebab  masa tengah mandi ingat ada orang masuk rumah)
4. Pintu rumah dua kali tiba2 terbukak sendiri dah la aku seksi gila dalm rumah. Siap call hubby marah kenapa kuar tak lock pintu. Rupanya hero Addam yang bukak. Aish!!
5. Addam gayut kat langsir sampai tercabut railing. So ari ni langsir senget sebelah tak repair lagi..
6. Rizqy cirit sampai tukar pamper dekat 10 kali.

Ha..itulah aktiviti aku Satu Hari Bersama Anak-Anak.. Hahaha..macam program budak masscom je Satu Hari Bersama Wartawan..hehehehe

Semalam menu makan aku simple gila. Bagi aku boleh dikatakan snack for dummies..hahahaha.. Semalam aku buat Cheese Tuna sandwich. Bahan2nya simple je.

1. Tuna in olive oil
2. Onion
3. Mayonise
4.Cheese
5. Roti

Cara2
1. Potong bawang jadi dadu pastu campur ngan tuna n mayonis. Minyak dalam tuna tu campur je skali.
2. Sapu atas roti.
3. Letak Cheese.
4. Masukkan dalam microwave dalam 1 atau 2 minit je.
5. Terpulang sama ada nak makan gitu je atau nak tambah lagi satu layer roti.

Pastu malam skit, tuna tu masih berbaki tapi roti dah habis. So korang nak tau aku buat cam mana..ha...aku amik biskut kering, letak tuna, pastu cheese kat atas..hahahaha...pastu aku masuk dalam microwave. Sedap gak..hehehehe..tapi biskut tu jadi lembik skit la..

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri