Saturday, July 14, 2012

Penyejuk mata..Just untuk tatapan..

Mummy n Abg Addam

Adik pakai spek Tok Cik

Pakai spek babah

Adik dah besar dah..mmy rindu


Addam, Rizqy and cousin Qaseh..Marym xleh join.kecik lagi..hehehe

Asyik citer pasal orang lain je..meh aku nak letak gambar anak2 aku...lama rasanya tak tulis pasal dorang ni..dah besar dah pun mereka ni..Muhammad Addam Al-Arash, 3 dan Muhammad Addam Al-Rizqy,1

Sian budak2 ni kena tinggal ngan mmy dia..tak pe la anak2 sekalian..mmy g cari rezeki..mmy keje tiga minggu, seminggu mmy cuti balik KL..Yang paling kesian, dorang adik beradik kena pisah sebab Mamatok punya orang gaji dah tak der..so si abg dok ngan Tok Ayah n Mama Tok kat selayang, adik dok ngan Wan n Atuk kat Kelana Jaya. Susah kalau nak jaga dua-dua..nak buat cam mana kan..

Tapi bila dah berpisah ni..maka berbeza lah karektor mereka berdua..Si abang cakap bahasa Inggeris manakala di Adik cakap bahasa Melayu..Sedih plak bila aku balik tengok ada perbezaan gitu..Tapi yang penting, dorang tak lupa aku..Bila aku balik, melekat je ngan aku n tak nak dah kat orang lain..

Nevermind..i'll do the best for you guys..for our better future..and i try my best to be back in KL as soon as posibble..

2 comments:

InaIn said...

Takpe Julia. Niat nak cari rezeki. InsyaAllah, nnt dpt blk kl secepat yg mungkin. Amin..

juliaismail said...

Amin..insyallah..