Wednesday, January 11, 2012

Politik buat ramai hilang pertimbangan

Sebelum ni budak2 universiti terlalu taksub dengan politik sampai buat demonstrasi sana sini sampai lupa pelajaran...
Belajar tak la pandai mana tapi beria-ria nak politik sana sini.

Baru2 ni masa mahkmah putuskan Anuar tak bersalah, golongan2 wanita yang sopan2 bertudung litup menjerit2 terlolong menunjukkan tanda sokongan pada Anuar.

Bagi aku, kalau mereka mengekalkan budi pekerti dan santun yang sepatutnya ada dalam setiap wanita Islam, perjuangan mereka akan lebih dihormati tidak kira berada di parti mana sekali pun.

http://www.youtube.com/watch?v=ZJlbJwhm0dA

1 comment:

Ahmad Tongkeng said...

GAWD setuju sangat.. please lah penat lah tengok drama.

Yang budak2 ni pegi bukak buku lah kannnnn..

Nak jadi mcm Egypt sangat..