Susu dah kurang...argh!!!

Baru-baru ni aku makan pil perancang yang aku beli kat kakak indon jual jamu. Saja je nak cuba. Aku sebelum ni selalu beli jamu kat dia so tak salah aku nak cuba pil tu lagi pun murah je RM3.50. AKu baru makan tak sampai seminggu tetiba susu aku tak ada. Ada sikit je. Aku sendiri boleh rasa kosong. Sebelum ni kalau tak perah lebih 3 jam aku dah leh rasa sesak dah. Semalam aku kat opis sampai ptg tak rasa bengkak langsung. Rizqy menyusu lama gila tp dia still tak puas2. Last2 bancuh susu formula 2oz habis dia minum. Frust sangat bila jadi cam tu. Pam kat opis pun dapat 1oz je tau!.

Start smalam aku dah stop dah makan ubat tu. Tadi aku pam dapat la lebih skit dalam 2oz. Ok la dari smalam. Selalu aku leh dapat 4-5oz. Susu aku tak lah semeriah org lain. Tapi daripada tak ada langsung, leh la jugak aku memanjangkan jangka hayat breastfeeding aku ni kat rizqy. Semalam Kak Bintu kat Utusan dia suggest aku beli kurma merah ngan longan kering. Rebus buat air tuk tambahkan balik susu. AKu memang terdesak sangat nak kembalikan susu aku ni ha. Tadi aku g sensei beli benda tu. Balik jap lagi aku nak terus buat.

Ni la rupa pill yang aku makan

Aku memang tak tau yang apa sahaja jenis pil perancang boleh buat susu kita kurang. Mungkin kurang knowledge bab-bab gitu. Aku harap usaha aku ni menjadi.

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri