Should i Still call him dad?!

Kekadang dunia ni dah jadi sangat pelik..jik adulu banyak kes-kes anak-anak memalukan ibu bapa..Macam ayat orang2 tua dulu.."Kau jangan conteng arang kat muka mak ngan ayah"..Tapi skang ni cam dah terbalik je aku rasa..Kerana terlalu ingin ikutkan naluri..aku rasa anak-anak akan jadi mangsa..Ni ada satu kes di barat di mana si bapa terlalu ingin menukar jantina dan mempunyai seorang anak perempuan yang sedang meningkat remaja.

Tash Ozimek berusia 16 tahun ketika bapanya bertanyakan satu soalan.. " Apakah perkara yang paling memalukan saya boleh lakukan bagi kamu"

Tash menjawab.." Mungkin jika kamu berpakaian seperti seorang wanita dan keluar bertemu rakan-rakan saya"

Namun, itulah jawapan yang diberikan bapanya yang membuatkan Tash berlari ke biliknya sambil menangis sehingga pukul 4 pagi...

Sebagai anak, Tash merasakan dia perlu memberi sokongan kepada bapanya asalkan ia mengembirakan bapanya.

Tapi bila difikirkan balik...Bukankah bapa Tash yang sepatutnya berfikiran begitu demi masa depan anakya yang mungkin berhadapan dengan ejekan sepanjang hidupnya.

John yang kini Jane merupakan seorang lulusan oxford. Kini Tash menjadi penasihat bapanya dalam pemakaian agar bapanya tidak melakukan kesilapan dalam berfesyen.. Satu persoalan yang diajukan Tash adalah Should i Still call him dad?!













Ini la dunia...

Comments

fatin said…
mm..dah pilihan dia kan..

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri