Bila article sendiri di blog orang lain..

Sebagai seorang wartawan..perkara yang paling menyeronokkan dalam kerjaya adalah apabil artikel disiarkan diakhbar dan menjadi bualan ramai..Lebih membanggakan apabila melihat hasil tulisan dan kerja keras untuk mendapatkan berita, disiarkan di blog rakan2 yang hebat dalam penulisan blog.

Walaupun aku dah 7 tahun jadi wartawan tapi aku bukan menulis blog yang baik. Tapi bila tengok artikel aku di akhbar disiarkan kat blog2 yang popular..seronok plak rasa..nampaknya apa yang aku tulis, menarik untuk dikongsi dengan khalayak..

Terima kasih kepada mereka yang menghargai dan mengkreditkan akhbar saya bila anda ambil article saya.. Thnks alot.. felt appreciated...

-JULIA ISMAIL-


Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri