My 28th Birthday

Semalam adalah sambutan hari lahir aku yang ke 28. Aku ajak asben makan berbuka kat luar ditemani rakan-rakan di Kelana Jaya. Anak-anak aku tak bawak sekali. Aku tinggal kat Selayang. Ramai juga kawan-kawan yang datang. Basicly semua tu kawan2 laki aku sebenarnya tapi semenjak kami bercinta sampailah dah kawin almost 3 years ni (all together 5 tahun) kami dah rapat macam dah kenal dari kecil. Semua ambil berat pasal each other. Lama dah aku tak rasa celebrate birthday aku. Last sekali 5 tahun dulu masa mula-mula kenal husband. And my best friend pun datang walaupun dia bukak posa ngan mak bapak dia dulu.

Semalam laki aku kejutkan aku dengan sebiji kek. Dia amik kat keta dia (sebab kami datang asing-asing dari opis) lepas waktu berbuka. Letak depan aku. Terkejut gak aku. Sebab laki aku dah lama tak pernah buat suprise Ye la bila dah kawin n ada anak2 ni sentimen romantik dah hampir kurang. Walaupun dia tak beli kan aku jam mahal atau apa sahaja yang beharga, sebiji kek tu dah cukup buat aku gembira kerana dia mengingati n mahu meraikan hari jadi aku. Yang penting..dah lama aku tak rasa tiup lilin..hihihi...

Hari semalam sangat menyeronokkan. Lepas buka plak semua lepak kedai aku. Pastu g sahur plak kat umah salah sorang. Dia masakkan tuk kami. Best sngt. Tak sabar plak tuk anniversary ahad ni..

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri