I know everything mommy...

Genap dua tahun aku tak jaga anak-anak aku dan bermula tahun 2014, episod aku sebagai ibu bermula..setiap hari aku berasa teruja dnegan kerenah anak yang semakin cerdik..semua perkembangan mereka dalam dua tahun aku lalui hanya dalam satu bulan ni..Addam Arash dan Addam Rizqy dah pasti tak sama macam dulu..Both of the dah petah bercakap cuma yang membezakan mereka si abang cakap bahasa inggeris n si adik bercakap bahasa melayu..mengapa ada perbezaan antara mereka, nanti aku ceritakan mengapa..

Few days ago..aku tengah galak main game emoji..Addam duduk sebelah aku and answer allquestion in english..spider man, fire truck, angry bird n so on..aku terkejut..bertapa aku tertinggal segala perkembangan dia dan sebagai ibu aku sendiri tak tau kemampuan anak yang aku kandung..tak tau nak sedih atau nak suka..

Bila aku kata..wow..gudboy..you can answer all..Addam Arash pun jawab..Mommy..i know everthing..

Tetiba aku rasa anak aku poyo..hahahaa

He's a special kid in many way..mmy will try my best to give u all the attention n care u needed

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri