Saturday, February 18, 2012

Kenapa tngkap gambar kepala kena senget??..

Semalam ada seorang mamat ni tanya kat aku..kenapa kalau nak tangkap gambar kepala kena senget-senget..cara pertanyaan dia tu agak sarcastic gak la..

Sebenarnya, aku amat-amat mengakui yang perempuan adalah golongan yang paling pandai merakam gambarnya sendiri sebab dia tahu posisi yang sesuai untuk nya..setuju tak?

Persoalan kenapa aku senget kan kepala adalah supaya aku menampakkan jaw line aku yang mana menampakkan ilusi muka aku panjang dan kurus..lagi pun aku mempunyi pipi yang agak 'gebu'..so kalau tangkap dari depan direct nampak sangat muka aku bulat..

Sebab tu kalau aku tangkap gambar dengan kepala yang senget atau melentok sikit, ia menghasilkan ilusi seolah aku kurus ramping dan mempunyai bentuk muka yang runcing..hahahahaha..

So itu adalah penjelasan kenapa aku selalu tangkap gambar kepala aku senget..hahaha..

Tapi sebenarnya..suka ati aku la kan nak tangkap gambar macam mana..tu gambar aku..yang ko nak kecoh sangat apasal..aku tak paham betul..

3 comments:

khadijah aminah md yusoff said...

betol!!!!!!!! kepoh je nk tahu knp org amik gamba kepala senget

juliaismail said...

biar la kita nak tangkap gambar cam ner pun kan..sibuk je..

Mama Ann said...

Bkn org kepoh ...cuma org nk tahu macam mana nk amik gambar kepala senget tu..sbb konon nya santik..