Happy Birthday!! Suprise!!

23 Feb lepas kami buat small celebration tuk kawan baru Joseph dari Star Publication yang di pinjamkan sebulan je kat Kelantan ni.Kami decided nak makan-makan Chim Chum.. Just 5 of us sebab Rohaya dari Majalah Harmoni tak dapat join last minute.. Kebetulan Foto dari KL si Asrie tu datang Kelantan..Kita entertain dia skali la..

Aku kat kelantan ni tak der kawan pompuan..Aku masih mencari..Kebetulan kat Utusan/Kosmo ni aku sorang je pompuan..so aku lepak je la ngan kawan2 yang ada..Memang mak aku bising la tapi nak buat macam mana..dorang je yang ada kalau jadi apa2 kat aku kan..

Aslnya plan nak celebrate bday Joseph je tapi kebetulan awal bulan ari tu bday Rodelio, so aku letak skali nama dia.. Terkejut dia bila buka kotak kek sambil nyanyi lagu bday tuk Joseph..tetiba nampak nama dia skali atas kek tu..

Walau pun simple,, but the night was so meaningfull.. Thnks to u guys yang sentiasa buat aku lari dari kesedihan dan kerinduan pada family kat KL.. Jangan risau..nanti kalau aku dah jumpa kawan perempuan yang aku leh click..aku tak cari korng dah..

Yang ada malam tu Rodelio (utusan), Aizzul (foto Utusan/Kosmo), Joseph (Star) ngan Asrie (Foto Utusan KL)..


Birthday Boys.. kiri Joseph, kanan Rodelio

Inilah tiga sahabat saya..Kanan skali Aizzul.

Our Food...

Mari makan!!!

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri