TRW..TRW..TRW..

Piala Malaysia baru sahaja habis and guess what..kelantan won again..aku rasa tahun ni memang tahun bertuah mereka la..Aku tak nak la cerita pasal kemenangan dorang atau mengulas mengenai permainan mereka and what so ever..cumanya nak bagi tau sebab merekalah aku sibuk teramat sangat sampai tak der masa nak update blog..

Memang aku di Kelantan ni, aku jarang cover game bola atau apa2 story berkaitan bola..Cuma bila partner aku kat kosmo ni sibuk dengan urusan menyudahkan story-story bola..aku kena cover benda lain yang tetiba banyak plak berlaku.

Dalam minggu lepas ada dua kes tembak berlaku. Dan dalam masa yang sama ada dua kematian yang melibatkan peminat bola sepak The Red Warrior (TRW). Seorang meninggal sakit jantung dalam stadium shah alam masa tengok game dan sorang lagi meninggal masa dalam perjalanan ke Kuala Lumpur.

Jadinya, aku yang tinggal kat KB ni la yang kena berkejar untuk semua tu. Yang pertama, mangsa yang meninggal sakit jantung tinggal di Pasir Mas. Jauh gak dengan KB..yang kedua, mangsa kemalangan tu tinggal di K.Krai..memang jauh gila dua jam aku drive nak sampai sana..

Dengan musim hujan yang semakin memalaskan aku..haish..mengeluh pun tak guna..ini lah kerja yang aku pilih..so terima sajalah..alhamdullilah...

Apa pun, jap lagi aku fly ke KL jumpa anak2 and suami!!!..hehehehehe

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri