My simple raya..

Hari ni dah raya kelima dah..dah ada masa nak update blog..raya ketiga aku dah balik KB dah sebab dah keje..my raya was simple..pagi raya di rumah my parent di Selayang..lepas tu g umah tok di rawang and then straight balik rembau, kampung asben aku. Malas nak tuli panjang2 aku letak gambar je la ek..kiranya picture story la..hehehehe

Aku balik 4 hari sebelum raya, so aku sempat buat biskut raya for my mom and mil

Sempat juga melayan kerenah anak2 bermain bunga api

Selepas sembahyah raya kami pergi rawang umah tok..so this is my simple family..
Family Tok Zarah..Keluarga Mak Long je tak ada n Izera n Husband yg berada di US

Family photo
Adik dan kenakalannya..penat aku dibuatnya..

Me with adik

Raya di Rembau

Sempena hari Raya yang mulia ni, aku menyusun sepuluh jari memohon kemaafan kepada rakan taulan dan juga sanak saudara sekiranya ada kesalahan yang telah aku lakukan. And kepada yang terasa hati dengan mulut 'longkang' aku ni, aku harap korang maafkan aku..xku pinta lahir begini..hhahahaha..sehingga kita berjumpa lagi di Syawal yang akan datang..

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri