Takut..nervous..dan apa sahaja yang membawa makna yg sama..

Tadi g checkup and baby still tak pusing. So that is it..tak payah tunggu lagi. Kalau ikutkan tadi doc dah boleh nak czer lagi pun tarikh hari ni cantik..2.2.2011. Tapi hubby kata ada hal plak nak kena g proton la apa la. So Dr Saleh pun suggestkan hari jumaat ni. Lagi pun hari jumaat hari baik. So aku leh balik..relaks..and makan apa yang aku nak..huhuhuuhu...

Memang betul org kata..bila nak bersalin anak no 2 ni perasaan nervous dia lain macam skit. Takut dia tu melebih2..Ye la sebab kita dah tau macam mana proses bersalin ngan berpantang. Memang kalau nak ikutkan pengalaman aku kali ni berbeza skit sebab dulu time Addam bersalin normal n kali ni kena czer sebab baby songsang. Bila dengar pengalaman kengkawan yang pernah czer buat aku imagine macam2. Sakit lepas operation tu buat aku cuak skit. Macam2 ada dalam fikiran aku ni. Tp nak buat cam mana..4.2.2011 ni aku akan masuk bilik bedah. Harap semuanya berjalan dengan lancar..

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri