Kurus cara sihat...

Sebelum ini aku menurunkan berat dengan cara konvensional iaitu dengan berdiet dan bersenam. Namun, selepas husband aku join 4Life, dia suruhlah isteri dia ni cuba dua product ni.. Nutrastart dn Tea 4life.

Aku dah lama amalkan produk ni sejak bertugas di Kelantan lagi. Kira dah nak dekat dua tahun juga la. Ok la nak cerita skit la pasal poduct ni. Aku ni bukan jenis suka promote-promote barang ni..tapi lepas aku amalkan sendiri, why not aku plak bagi orang try keberkesanannya.

Sebenarnya, pengambilan makanan tambahan Nutrastart dan Tea 4life ni sememangnya untuk menurunkan berat badan tapi bagi aku, pengambilan Nutrastart ni adalah semata untuk mengekalkan perut aku kenyang sebab terlalu sibuk kerja di Biro Kelantan dahulu sampai kekadang tak sempat makan on time.

Untuk menurunkan berat badan, pengguna dinasihatkan mengambil dua serving sehari iaitu pagi sebelum sarapan dan juga petang atau malam. Tapi aku cuma amik pagi je. Sebab kebiasaannya pagi ni la aku akan sibuk n tak sempat makan. Dengan adanya nutrastart ni dapat menelakkan kira dari kena GASTRIK tau uols.. Ada banyak kebaikan dalam Nutrastart ni. Ok..aku senaraikan la khasiat2 yang ada dalam nutrastart ni.




Pengganti Makanan Harian terbaik dalam pasaran.

• Diperkaya dengan Tranfer Factor E-XF eksklusif 4Life, Nutrastart
ideal untuk mereka yang sentiasa aktif.
• Dirumus dengan protein soya dan wei 100% semulajadi non-GMO (Non
Geneticaly Modified Organism)
• Sumber Protein dan serat yang tinggi tuk badan and.
• Kalori Rendah dengan setiap hidangan 245kcal (coklat) / 200 kcal wanila)

22 Nutrisi Penting
1. Tranfer Factor E-XF
2. Protein Soya
3. Protein Wey
4. Serat Soya
5. Sodium
6. Kalsium
7. Magniseum
8. Zain
9. Zat Besi
10. Kuprum
11. Vit A
12. Tiamin (Vit B1)
13. Riboflavin (Vit B2)
14. Niasinamida (Vit B3)
15. Pantotenat (Vit B5)
16. Piridoksin (Vit B6)
17. Biotin (Vit B7)
18. Asid Folik (VIT B9)
19. Kolekalsiferol (Vit D3)
20. Asid Askorbik (Vit C)
21. D-alfa Tokoferil (Vit E)
22. Vit B12


Melihat kepada khasiatnya yang banyak tu, aku dapt melihat perubahan bukan sahaja ia membentuk tubuh badan seperti yang kita nak, ia juga membaiki kompleksi kulit kita. Kita jadi bertambah gebu dan kulit menjadi lebih lembut dan berseri. Ia juga memberi kita tambahan pada sistem imunisasi kita bagi meningkatkan daya melawan penyakit. Saya sendiri dah cuba. Ok..Saya serta kan sekali gambar saya sebelum saya berpindah ke Kelantan dan juga gambar saya selepas mengamalkan Nutrastart.




Selain dari Nutrastart, aku juga mengamalkan Tea 4Life. Sangat baik sebagai agen detox. Di perbuat dari teh hijau berkualiti dan  berperisa Apple Cinnamon ia merupa detox tea terbaik aku pernah jumpa dan cuba.


Kepada yang ingin mencuba, boleh hubungi Kak J di talian 0192682280 atau asben 0192464980 (wan)

Comments

ezan said…
assalam julia.. bila masa yg sesuai utk minum air kunyit? sebelum sarapan atau selepas ssrapan?

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri