Wednesday, March 12, 2008

Baju tunang


Semalam baru amik baju tunang warna hijau ni dari Mass Kasim Galllery tapi manik belum jahit lagi. Rasa cam tak puas hati jer ngan baju ni ye la, orang suruh letak lace jugak kat kain dia tak letak pastu bila mintak lebih lace dia kata tak de. Hello..aku saiz xs tak kan lebih skit pun tak der. Now i need to start my hard work to sew all the beads dan sequeen to that dress. Kain pun terpaksa hantar balik kat kedai lain sebab nak tambah lace. I spend to much at this particular dress. Tapi jadinyer tak seberapa. Frust betul. Memang lepas ni jangan la sesapa tempah kat situ lagi. Mahal je lebih. Konon standard sangat la. Buat baju orang pun tak ikut saiz. Kena kecikkan sampai dua kali.

No comments: