Sunday, February 9, 2014

Bagaimana nak dapatkan kulit cantik dan gebus..

Ramai wanita nak kulit cantik dan gebu betul tak..Kita selalu jeles dengan artis2 atau model kat iklan-iklan. Ye la kan, masing2 nak share gambar flawless, gebu, kulit bak telur..petua aku nak bagi ni sangat senang..dan mudah..tak payah keluar duit..


Caranya senang sahaja, hanya dengan memiliki aplikasi camera 360!! hahahahaha..ini sebenarnya rahsia yang kengkawan fb guna nak jual produk kologen..dulu muka saya kusam..kini wajah saya sudah gebus..tidak kah anda teringin kulit wajah seperti saya?..hahaha..tu la sebab aku tak percaya sangat dengan penjual produk2 kat internet ni..

Skang aku tunjuk beza gambar aku sebelum dan selepas..macam ni kalau aku jual produk pakai aplikasi ni mesti lakukan..hahaha..(abaikan muka aku yang tembam tu)

Ini gambar aku pakai camera phone biasa

Ni gambar pakai aplikasi 360

Cantik tak Kak Jay?!! hahahahaha..

Selamat mencuba..Ni la petua Kak Jay yang paling mudah..huhuhuhu