Berkarat....berabuk..

Its been a while..dah berkarat n dah berabuk, bersawang semua...aku tak ingat berapa kali terakhir aku tulis jengah  ke blog ini sehinggala baru-baru ini ada kawan yang msg bagi tau..bump to my blog sebab terjumpa petua-petua n resipi jamu..i was thinking to start this blog agai..si sebabkan i will start a brand new life in Kuala Lumpur!! alhamdullilah after 3 n half year berkhidmat di Kosmo Kota Bharu, akhirnya aku dipanggil balik ke Kuala Lumpur..i will be reunite with my kids n husband..

Utk yang berminat..aku akan kongsikan dua perkara dalam blog aku ini..pertama..penjagaan wanita dari segi tradisional dan juga moden.

And aku juga akan titipkan beberapa tips dalam penjagaan ular atau any reptile kepada yang berminat...Salam to all

Latest Foto.. Makin tua..almost 32..
Julia Ismail

Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri