Serunding!!! Serunding!!!

Aku baru sampai KL semalam. aku bawak balik 20 kg serunding dalam paket sekilo and 500 gram..Wah..meniaga i di bulan ramadan ni..hehehehe..saja je seronok2..ini kali ketiga aku bawak balik serunding..Sekali masa sebelum puasa..yang tu aku try je..aku amik dua kilo je yang dipaket 100g..so total semua 20 paket je..yang tu aku jual habis. So aku hantar plak balik 10 kg serunding ke KL yang dipaket dalam sekilo, 250 g dan 100 g..Yang tu pun habis..so kali ketiga ni aku amik lagi 20 kg..sebenarnya orang oder baru 11kg tapi saja amik lebih..hahaha..maju bisnes serunding aku..

Tapi kali ni suplier tu nak bagi aku paket 1kg ngan 500g je..so aku kena paket sendiri yang kecik2 tu..tapi tak pe la..seronok gak bila meniaga gini pastu dapat sambutan..tahun depan aku nak amik banyak terus .. kalau ada la sesiapa berminat leh email juliaismail83@gmail.com

250 g = RM16


500g = RM30


1kg = RM55


Comments

Popular posts from this blog

Jamu untuk kesihatan wanita

Pelacur Remaja..

Cara membuat Jamu sendiri